یزدفردا :رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتماد ملی در استان یزد از سفر حج الاسلام کروبی در چهارشنبه این هفته به دارالعباد یزد خبر داد.
«شرافت» با اشاره به فعال شدن ستادهای انتخاباتی این کاندیدای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، مهمترین برنامه های کروبی در سفر به استان یزد را تشریح کرد.
به گفته رئیس ستاد انتخاباتی کروبی در استان یزد، دیدار با نخبگان یزد، سخنرانی در دانشگاه یزد و دیدار با دانشجویان، دیدار با حج الاسلام صدوقی فرزند سومین شهید سهراب و نماینده ولی فقیه در استان یزد، بازدید از بازار تاریخی شهرستان یزد، دیدار با اصناف و گروه های مردمی و سخنرانی در شهرستان های اردکان و میبد از مهمترین برنامه های کروبی در سفر به این استان کویری است. شرافت با بیان اینکه هنوز شور انتخاباتی فضای شهرستان های استان یزد را دربرنگرفته است، اظهار امیدواری کرد که با توجه به پایگاه مردمی دبیرکل حزب اعتماد ملی در استان یزد، با سفر کروبی به این استان شور انتخاباتی در یزد و شهرستان های تابعه طنین انداز شود.
رئیس ستاد انتخاباتی کروبی در استان یزد با انتقاد از تخریب چهره خدوم کروبی در رسانه ها و مطبوعات دولتی تصریح کرد: اکثریت مردم خواهان تغییر وضعیت موجوداند و یک اقلیت که همه امکانات را نیز در اختیار دارد، خواستار تداوم روند فعلی است، شرافت با اظهار تاسف از هجمه همه جانبه رسانه های دولتی به کروبی و یاران امام (ره) افزود: متاسفانه این اقلیت نه تنها اخلاق انتخاباتی را رعایت نمی کنند، بلکه با ابزارهای دولتی و به ویژه رسانه های پرتیراژ و پرنفوذی که در اختیار دارند به تخریب چهره های موجه و موردتایید امام (ره) مانند کروبی که با اقبال عمومی مواجه اند می پردازند.

یزدفر دا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا